İşletmeler Neden Sosyal Medyayı Kullanmalıdır?
29/05/2017

İşletmeniz İçin Sosyal Medyanın Önemi “Sosyal medya, var olan müşterilerinizin size olan güvenini arttırmakla kalmaz, müşterinizin bunu kendi isteğiyle ve bedavaya, başkalarına anlatmasını da sağlar.” Bonnie Sainsbury  Günümüzde, işletmelerin kendilerini internet ortamına taşımaları yeterli kalmıyor. Aktif bir sosyal medya hesabı olmayan işletmeler, sosyal medya kullanan işletmelere göre daha az akılda kalıyor. We Are Social ve Hootsuite tarafından yayınlanan “Digital in 2017 Global Overview” raporuna göre Türkiye’de 48 Milyon aktif sosyal medya kullanıcısı bulunmakta. Bu kullanıcıların sosyal medya kullanım süresi ise günde 3 saatin üzerinde. Peki sosyal medyanın işletmeniz için yararları nelerdir? Tüketicilerle Bağlantı Kurmanın En Etkili Yoludur. Sosyal medya, tüketicilerle direkt etkileşime geçebildiğiniz, yorumlarını ve geri bildirimlerini kolaylıkla elde edebileceğiniz bir platformdur. Ürün veya hizmetlerinizi kullanıcılar için nasıl geliştireceğinize dair fikir bile edinebilirsiniz. Markanızın Görünürlüğü Ve Bilinirliği Artar. Sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanan işletmeler kullanmayanlara göre birkaç adım öndedir....

Devamını oku