Facebook'ta Takipçi Sayınızı Arttırmanın 5 Yolu
07/06/2017

  Türkiye nüfusunun yarısından fazlasının gün içinde sıklıkla ziyaret ettiği bir yer var. Neresi mi? Tabi ki Facebook! Facebook 2017 yılı itibariyle, sadece Türkiye’de, 48 milyon kullanıcının yer aldığı bir sosyal medya platformu haline geldi. İşletmeler için ise bunun anlamı, 48 milyon potansiyel müşteri! Eğer işletmenizin Facebook sayfası yoksa, bu büyük topluluğa ulaşma olanağınız da oldukça düşük. Sayfanızı oluşturduktan sonra da takipçi kazanmak o kadar kolay değil. İşte Facebook'ta takipçi sayınızı arttırmanın 5 yolu! Ürünleriniz Veya Hizmetlerinizle İlgili Paylaşımlar Yapın Facebook’ta yaptığınız paylaşımların sektörünüzle ilintili, ilgi çekici görsellerden oluşması etkileşim ve erişim sayınızı arttırmak için çok önemlidir. İnsanların takipten çıkmasının en yaygın nedeni, sıradan ve sıkıcı paylaşımlardır. Takipçilerinize soru sormak veya anket yapmak etkileşim sağlayacak paylaşım tiplerindendir. Tanıtıcı Paylaşımları Azaltın Takipçileri devamlı tanıtıcı paylaşımlarla sıkmamak için 80/20 kuralını uygulayın. Sosyal medyanın amacı ‘sosyalleşmek’ olduğu için insanlar devamlı markanızın tanıtımlarını görmek...

Devamını oku


Google 360 Sanal Tur’un İşletmeniz İçin Önemi
31/05/2017

  Google 360 Sanal Tur (Street View See Inside), Google Street View Trusted Photographer sertifikalı ajans tarafından çekilen panoramik görsellerin yürüme efektiyle bir araya gelmesiyle oluşan sanal turlardır. Sanal tur sayesinde, müşteriler işletmenizi oraya gitmeden Google Arama ve Google Haritalarda görebilir ve keşfedebilir. İnşaat firmaları, satış ofisleri, restoranlar, oteller, eğitim kurumları, mobilya showroom ve fabrikaları, alışveriş merkezleri, gece mekanları, avukatlık büroları, hastaneler, ajanslar ve dahası Google’da bilinirliğini ve görünürlüğünü arttırmak için Google 360 sanal tur hizmetini kullanıyor. İşletme tarafından paylaşılan sanal turu kullanan biri, Google Street View’ da yolları, caddeleri veya otoyolları nasıl geziyorsa iş yerinizi de aynı şekilde gezebilir.   İşletme Kartı (Business Card) Nedir? İşletme kartı firmanın Google nezdinde nüfus cüzdanı niteliğindedir. Firmanın harita üzerindeki konumu, adresi, telefon numarası, web site linki, sanal turu, fotoğrafları, çalışma saatleri gibi bilgileri barındırır. Masaüstünde arama sonucunda ekranın sağında kutu içerisinde, mobilde...

Devamını oku


İşletmeler Neden Sosyal Medyayı Kullanmalıdır?
29/05/2017

  “Sosyal medya, var olan müşterilerinizin size olan güvenini arttırmakla kalmaz, müşterinizin bunu kendi isteğiyle ve bedavaya, başkalarına anlatmasını da sağlar.” Bonnie Sainsbury  Günümüzde, işletmelerin kendilerini internet ortamına taşımaları yeterli kalmıyor. Aktif bir sosyal medya hesabı olmayan işletmeler, sosyal medya kullanan işletmelere göre daha az akılda kalıyor. We Are Social ve Hootsuite tarafından yayınlanan “Digital in 2017 Global Overview” raporuna göre Türkiye’de 48 Milyon aktif sosyal medya kullanıcısı bulunmakta. Bu kullanıcıların sosyal medya kullanım süresi ise günde 3 saatin üzerinde. Peki sosyal medyanın işletmeniz için yararları nelerdir? Tüketicilerle Bağlantı Kurmanın En Etkili Yoludur. Sosyal medya, tüketicilerle direkt etkileşime geçebildiğiniz, yorumlarını ve geri bildirimlerini kolaylıkla elde edebileceğiniz bir platformdur. Ürün veya hizmetlerinizi kullanıcılar için nasıl geliştireceğinize dair fikir bile edinebilirsiniz. Markanızın Görünürlüğü Ve Bilinirliği Artar. Sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanan işletmeler kullanmayanlara göre birkaç adım öndedir. Düzenli paylaşımlarla takipçilerinizin aklında...

Devamını oku